Kako do nas

Z AVTOM

1. LJUBLJANA – RANČ KAJA IN GROM (iz avtoceste do ranča je cca 6km)

Avtocesta LJUBLJANA – MARIBOR – izhod CELJE vzhod (Ljubečna), na krožnem križišču zavijete za smer LJUBEČNA – se peljete vse do križišča ob mali Tuševi trgovini na Ljubečni, kjer zavijete DESNO (smerokaz Šentjur) – peljete se skozi ŽEPINO in zavijete LEVO pri znaku JARMOVEC – nadaljujete pot naravnost čez gozdiček – peljete POD avtocesto – do MAKADAMA (naj vas ne zavedeta asfaltni cesti L in D) – po makadamu naravnost. Po 500 m boste zagledali, na D strani, prvi naš beli znak (konjenik na konju), ki vas bo usmeril L do Ranča Kaja in Grom .

2. MARIBOR – RANČ KAJA IN GROM (iz avtoceste do ranča je cca 5km)

Avtocesta MARIBOR – CELJE – izvoz DRAMLJE. Peljete proti Šentjurju. cca 500 m zavijete D za smer JARMOVEC. Ob tabli Jarmovec je tudi smerokaz za zavetišče Zonzani in sledite smeri zavetišča, do smerokaza Zonzani 1000m L  nadaljujete rahlo levo (NE naravnost po makedam) . Cesta vas pelje skozi vas Jarmovec  - tam je tudi zadnja tabla za Zonzani 500m in tu greste naravnost - ne proti Zonzaniju.

Ko se spustite v dolino na makadamsko pot bodite (po cca 300) pozorni na naš prvi beli znak (konjenik na konju) na L strani, ki vas bo usmeril D do Ranča Kaja in Grom.

Z AVTOBUSOM (od avtoceste do ranča je ccm 6km):

Avtocesta LJUBLJANA- MARIBOR ali MARIBOR LJUBLJANA : izhod CELJE vzhod (Ljubečna) se peljete do krožnega križišča, zavijete za smer Ljubečna, se peljete vse do križišča ob mali Tušovi trgovini na Ljubečni. Tam zavijete LEVO v smeri Vojnik, se peljete mimo osnovne šole do gasilskega doma in za njim zavijete DESNO, smerokaz BOVŠE. Se peljete skozi ŠMIKLAVŽ in po cca 1 km zavijete čez mostiček DESNO-smerokaz RAZGOR. Ko se pripeljete v vas Razgor, na drugem odcepu zavijete ostro DESNO, se spustite navzdol do zadnje hiše, kjer zavijete DESNO po cesti čez travnik, v gozdiček, kjer po 500 m prispete na Ranč Kaja in Grom.